niedziela, 9 marca 2014

Od autorki

Witajcie!
Jestem Kinga i możliwe, że niektóre z Was już kiedyś spotkały się z moimi opowiadaniami. Wcześniej pisałam o takich postaciach, które istnieją w rzeczywistości m.in. One Direction, piłkarze z BvB. W końcu postanowiłam stworzyć coś, co w 100% jest tylko moją wyobraźnią. Z racji tego, że przez bardzo długi okres czasu nie miałam weny, sięgnęłam do najgłębszych miejsc w szufladzie i znalazłam moje pierwsze opowiadanie. Napisałam je wiele lat temu, jeszcze dużo czasu przed publikacją mojego pierwszego bloga na blogspocie. Od parunastu tygodni pracuję nad poprawkami, ale myślę, że nadszedł moment, żeby pokazać Wam moją pracę. Będę wdzięczna, jeżeli każdy mój rozdział skomentujesz a przede wszystkim zostawisz jakąś opinię na ten temat. Nie jestem urodzoną pisarką, piszę, żeby ćwiczyć i wciąż się uczyć, ale muszę wiedzieć, czy moje prace są warte czytania. Proszę Was, zapraszajcie też na tego bloga swoich przyjaciół.

Życzę miłego czytania i pozdrawiam,
Kinga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Ci za to, że chcesz skomentować. Dla mnie to znak, że jesteś, że czytasz, że wierzysz we mnie.