sobota, 18 października 2014

Epilog

Co się stało z bohaterami? 

Nina i Daniel - para pobrała się dwa lata po przemianie w człowieka we Francji. Poznała swojego siostrzeńca i jego rodzinę. Mają trójkę dzieci, dwóch synów, których nazwali na cześć swoich ojców, oraz córeczkę imieniem Ewelina. W Australii mieszkali przez większość swojego życia, dopiero na starość wrócili do miasteczka. Nina nigdy już nie spotkała Łukasza Kruka i nigdy nie dowiedziała się tego, że dla niej zamienił się w wampira. 
Luiza i Artur - chłopak oświadczył się dziewczynie na weselu Anny i Piotra. Całe życie mieszkali w miasteczku, niestety nigdy nie urodziło się im dziecko. Zginęli w wypadku samochodowym, kiedy mieli po czterdzieści lat. 

Anna i Piotr - całe życie mieszkali w miasteczku i prowadzili rodzinne życie. Dochowali się szóstki dzieci. Niestety, Anna po utracie przyjaciół trafiła do zakładu psychiatrycznego, gdzie zmarła w wieku pięćdziesięciu lat. Piotr nigdy się nie poddał i wychował najmłodsze dzieci samodzielnie. Jego najmłodsza córka została docenianą na całym świecie lekarką, a jej brat bliźniak najlepszym strzelcem w lidze mistrzów. 

Hanna i Aleksy - chłopak kilka dni po wyjeździe Niny odwiedził dziewczynę. Wiele lat zajęło im wspólne poznawanie się. Wyszli za siebie parę lat po tych wydarzeniach. Razem z Magdą zamieszkali na stałe w Szkocji, gdzie Hania urodziła mu dwójkę synów. 

Łukasz Kruk i Magda - Łukasz nigdy nie powił się w miasteczku. Postanowił wybrać się na studia, gdzie dorobił się tytułu doktora habilitowanego. Wiele razy pragnął zadzwonić do Magdy, lecz dotrzymał obietnicy. To ona żyjąc pod dachem z Aleksym postanowiła odnaleźć Łukasza. Wiele lat walczyła z uczuciami, co do niego. Pobrali się, kiedy mieli po siedemdziesiąt lat. Traktowali dzieci Hanny i Aleksego jak swoje wnuki. Łukasz nigdy nie wyjawił im prawdy na temat choroby Sylwii. 

Anastazja - wróciła do swojej rodzinnej miejscowości. Jej śmierć uznano za błąd lekarski. Na studiach poznała chłopaka, z którym się związała na lata. Nigdy nie utrzymywała kontaktu z przyjaciółmi. 

Tak się kończy ta historia. Czy jestem z niej zadowolona? Chyba niekoniecznie, może dlatego, że ta historia została napisana wiele lat temu, lecz zabrakło w niej końca. A koniec zapisany teraz, w ogóle mi się nie podoba, ale z drugiej strony. Nie zawsze są superowe happy end'y, prawda? Poza tym, pociesza mnie myśl, że ta historia na różne sposoby przedstawiły miłość. Mam nadzieję, że Wy również to zauważyłyście. Moją ulubioną parą jest Łukasz i Magda, i za nic nie potrafię powiedzieć, dlaczego. Po prostu jestem do nich przywiązana.
Dzisiaj opublikowałam 2 rozdziały i ten "epilog", ponieważ nie liczę na żaden komentarz, po prostu jestem to Wam winna. Mam nadzieję, że nie pominiecie przez to poprzednie dwa rozdziały. :)
Trzymajcie się moje Drogie, bo nie wiem, czy kiedyś wrócę do pisania. Może na starość, kiedy odnajdę swoje stare opowiadania? Teraz zajmę się maturą ;)
Pozdrawiam,
Kinga.

4 komentarze:

  1. Codziennie Cię odwiedzałam i czekałam na kolejną część. Dziękuje :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, Kochana :) Przepraszam Cię, że dopiero teraz, ale wiesz... Szkoła i te sprawy... Sama rozumiesz ;).
    Wiesz, w głębi duszy wiedziałam, że tak to się skończy :) Cieszy mnie to, że Nina i Daniel są razem, cieszy mnie to, że ona się zmieniała :)
    Bardzo przyjemnie czytało mi się to opowiadanie :)
    Życzę Ci wysokich wyników na maturze i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś się spotkamy w blogowym świecie :)
    sensie

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam.
    W związku z ostatnimi zmianami na Rejestrze blogów podkategoria fantasy została podzielona na pięć podgatunków (dark, heroic, high, low, urban). Proszę o wybranie jednego z podgatunków i poinformowanie mnie o tym pod postami znajdującymi się na stronie głównej lub w zakładce „pytania i prośby”. W razie wątpliwości szczegółowe informacje na temat podgatunków można znaleźć TUTAJ.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci za to, że chcesz skomentować. Dla mnie to znak, że jesteś, że czytasz, że wierzysz we mnie.